Saturday, March 20, 2010

AKU KE COLUMBIA

Hahaha....acah jer...

Aku pegi Columbia Asia (puchong) tadi. Abang aku masuk wad.

Kaki dia sakit. Kata doktor, cecair kt sendi dia dh kurang (bukan ke itu penyakit org tua2?). Juga kata doktor....sudah ada ciri2 gout! Aramak!

Kata abang aku, dia slalu sakit2 kat kaki. Tapi pada malam kejadian, sakitnya tak tertahan. Terus mintak tolong kawannya hantar ke hospital.

Alhamdulillah, nampaknye dh ok sikit. dh buleh jalan pun....

Kedatangan aku rasanya bukan setakat menziarah abg aku jer....malah...bikin huru hara....antaranya...


Si Khadijah yang terlalu obses dengan makanan. Ape yang di nampak sume nak dikunyah. Ni apple Pakngah pun kena sapu gak...usaha tu nak gigit apple guna gigi 4 batang dia. Bagus....bagus....nanti buleh membesar macam mama!


Meneruskan aktiviti seterusnya....makan kentang goreng lak....! "Pakngah tolong dok bawah yer...Khadijah nak test katil ni jap!".


"Mari porak perandakan katil pakngah!" bulehnyer diorang main2 kat atas katil tu...woit! sini hospital la....suka hati jer yer!

Aaaaa....letih dah. Balik dulu yer Pakngah...Jaga diri baik2! Taking Care! Get well soon!

Erm....Pakngah dah buleh lepak balik atas katil tu yer...!

Bye...uuuuummmmmuuuuaaaaaahhhh!!!!


* Abang aku kata sepital tu ok gak....makan ok.....sume ok...satu yang tak ok....nurse dia tak berapa cun! HUH! kalo dah jantan tu...jantan jugak!

3 comments:

Unknown said...

ingatkan ko g COLUMBIA sane.. ehehehe.. siannye abang ko! moga cepat sembuhnye.

gaban said...

tq chugie...insyaallah, esokkluar spital dah...

moga niat dia berdiet tertunai juge! ahaks!

b4r1n4 said...

gaban, sila ambik award di blog aku okeh :)