Thursday, November 26, 2009

AMBOI....AMBOI...!

Abahnye balik semalam. Anak-anak punya la suka. Mamanye pun suka jugak!



Aku dah seminggu x beli bahan mentah kat dapur. Macam biasa, kalau abahnye takde, aku masak yang sempoi-sempoi je. Yang penting makanan untuk anak-anak. So, agak-agak lapar, aku pulun je la bubur nasi Khadijah. Biasanya aku memang masak bubur banyak-banyak! Senang aku nak tumpang!



Disebabkan xde bahan mentah, maka abahnye mengeluarkan arahan supaya di dail je 1300-13-1300. Tak lama kemudian, sampai la adik hensem (hensem?) yang hantar makanan tu.


Apa lagi? Pulun la......

Antara kami berempat, ada sorang anak dara ni yang melebih-lebih. Tengok je la aksinya ni...!

video

Amboi....amboi....Khadijah. kalau dah dapat makanan....kamera mama pun dia dah tak heran. Kalau tidak pantang nampak kamera, tentudia nak capai!



* Alhamdulillah...dapat gak kami sambut Aidiladha dengan Abahnye!

No comments: