Monday, November 23, 2009

"Seindah Butterfly" Giveaway Kategori B


Hati tergerak untuk joint contest ni setelah terbaca entry dalam blog beberapa orang kawan.

Setelah difikir-fikir, rasanya gambar ni cukup bagus untuk dikongsikan dan menyertai contest ni.


Yang empunya diri dalam gambar ni bernama NUR KHADIJAH DAFINAH BINTI ASAN ALWI. Baru berumur 7 bulan setelah dilahirkan pada 22hb April 2009. Khadijah merupakan anak kedua mamanye dan abahnye, selepas kakaknye, Aisyah.

Sehingga entry ini ditulis, Khadijah baru pandai bergerak dengan lagak seperti seorang 'rambo' yang sedang 'skodeng musuhnya'. Ada gaya nak merangkak tapi belum mula bergerak. Mungkin sebab Khadijah belum dapat menguasai skill merangkak sepenuhnya.

TAPI...Khadijah dah mula berpaut pada objek-objek disekelilingnya, contohnya; kerusi dan mamanye untuk bangun dan berdiri. Seringkali Khadijah berjaya dalam cubaannya! Tapi ada masanya Khadijah tersalah langkah dan jatuh 'bedebab!'. Yang positifnya, Khadijah ni tak pernah serik untuk mencuba. Jatuh.....nangis kejap....try lagi!

Harap-harap Khadijah cepat pandai berdiri sendiri supaya nampak lebih bergaya untuk menggayakan baju yang di design oleh Pn. Cuda nanti! (berfikiran positif seolah-olah dah kompom buleh menang....ahaks!)


*To Pn Cuda, setiap benda yang u design semuanya kiut miut. Hati ni memang dah terpaut! Memang nak oder tapi nak try dapatkan yang free dulu la. Ahaks! Ahaks! (Ni bukan bodek tau...ikhlas!)


**Alahai anak mama...doa mama sentiasa mengiringi Khadijah. Good Luck!
Isk! macam nak g berjuang kat medan perang lak...ahaks!

2 comments:

Irma Omar said...

nape x masukkan akk nye Aisyah? mcm same je citarase ngn sy. mengidam ank lepas ni klu pompuan Khadijah selepas Aisyah yg pertame hhehehe

gudlak yer ;)

gaban said...

ha...ha...tapi macam terbalik lak kan. patutnya khadijah yang #1.