Friday, June 19, 2009

jom berkenalan....


nama aku GABAN...nama tipu la. takkan la mak abah aku nak boh nama cam tu kat anak dia ni. nama tu aku boh sendiri. aku pun x tau kenapa. yang pasti daripada kengkawan sekolah, kengkawan opis, junior, senior, cecikgu sampailah ke lecturer aku dulu lebih kenal aku dengan nama gaban daripada nama betul aku. (dulu aku guna nama gabanpower tapi sejak dah kawin ni aku mula rasa sifat2 kewanitaan aku semakin menebal...so aku tukar jadi nurgaban - chewah!! muslimah la sangat!!)


umur dah 28 tahun, dah kawin, ada sorang suami dan 2 0rang anak (aku citer pasal diorang ni kat entri lain ye, aku nak citer pasal aku dulu). dua-dua orang anak tu aku yang lahirkan berkat usaha kami dua orang. sampai hari ni, trauma melahirkan (58 hari lepas) belum hilang lagi. buat masa ni la...masa depan...aku tak tau lagi.


life aku macam biasa je...aku rasa aku sorang je yang rasa life aku ni special. (semua orang rasa macam tu kan!!).


buat masa ni aku keje kat salah sebuah dewan makan asrama kat kl. nanti aku citer pasal keje aku ye....


aku xde la nak diter banyak2. sebab sebenarnya aku ni baru nak berjinak2 balik dengan benda-benda yang melibatkan komputer ni. maklumla...keje aku x byk guna komputer. sebal gak kepala aku. banyak sangat benda baru yang aku kena belajar. korang2 yang dah terrer tolong la bantu2 aku yer....cian aku!!!

2 comments:

DYLA said...

kenapa org panggil ko gaban??

gaban said...

DYLA...Aku yang nak orang pangil aku GABAN. Giler Glamer...!

Hasilnya, skrg ni kalo jumpe member lama, diorang still ingat aku GABAN!