Thursday, May 13, 2010

BUAH TANGAN DARI MELAKA

Kaedahnye...buah tangan tersebut bukanlah untuk aku. Tapi untuk Kak Esah dan Khadijah.

Dikesempatan ini aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada Kak Ina ngan Abang Farouk kerana tak lupa beli buah tgn utk anak2 aku. Kiut la baju2 tu... (walaupun aku sedey sebab xde buah tgn utk aku!). Mujur juga makcik dari Pahang itu ade bwk buah tgn utk aku. Sesungguhnya buah mangga itu amat mengubat luka di hati aku ni... I luv u lah Makcik...!

Kepada Kak Ina ngan Abg Farouk, jgn la segan2 utk beli buah tgn lagi yer....

Dan aku jugak cdgkan korang selalu2 lah pergi bercuti tapi pastikan setiap kali korg balik ade je habuan utk aku sefamily! Ahaks!

Por yor inpomesen.....Kak Esah ngan Khadijah suka baju yg korang belikan tu.....Sampai je kat rumah, dorg terus try pakai n posing! posing!








*Genting...tunggu kitorang datang!!!