Wednesday, February 17, 2010

JOM TENGOK MOVIE...

....BLEH KE MOVIE? BOLE LA.....


Acah jer...sebenarnya bukan movie pun....


Ari ni sesambil bosan-bosan, mata pun payah nak lelap, anak-anak pun dah tido....sempat la aku menggodam kemere tak canggih aku tu. Nak dibuang la isi perutnya yang dah senak bebenor tu kan....


Terjumpa lak beberapa aksi anak-anak gaban yang rasanya nak aku kongsikan dengan korang. Kalo korang tak nak tengok pun takpe.....aku tetap nak publish jugak! Ahaks!


So....


Enjoy the show!



video

* erm....

No comments: