Thursday, October 8, 2009

THE LATEST KHADIJAH

Khadijah dah mula lasak sekarang ni. Dah macam komando pun ada, budak PLKN pun ada. berpusing-pusing sekitar rumah.

Kadang-kadang dia menjenguk aku di dapur. Pernah sekali dia menjenguk aku tengah sidai kain kat luar. mujur baru sampai muka pintu! Kalau dah sampai keluar, tentu dia tolong abiskan aku sidai baju!

Video ni adalah aksi Khadijah yang terkini. Sibuk menolak kampit petpet tu ke sana sini.

video

Mungkin dia agak konpius la. Selama ni kampitnya warna biru. Apsal la warna oren pulak? (jawapannya, yang kampit biru tu harga xde offer. mama beli yang oren sebab nak save bajet. ahaks!)

Takpe la Khadijah...layan je la. Mama banyak keroje nak dibuat!

...abaikan watak tambahan (kaki) yang muncul tetiba dlam video tu. Itu memang kaki orang normal yang memang x boleh tengok orang layan adik dia lebih-lebih. Bukan aksi paranormal yang dirakam secara tak sengaja.....

*Kalau la aku boleh kurus dengan melayan kerenah Khadijah yang sekarang ni....(bole ke?) ahaks!

1 comment: