Tuesday, April 13, 2010

Aaa....HAH...!

Benarnye...lama dah nak tukar kulit. Tapi tak jugak berjaya! Akhir nya, ari nih berjaya gak aku.

Nape pilih kulit gaya camni. Ntoh ler...tetiba jer menjiwai lak watak awek kurus cun kat tepi tu...!

Hehe...mungkin bley dijadikan inspirasi kot. Mana tau....kot-kot bley dapat bentuk tubuh 'beralun' camtu plak...HAHA! Mungkinkah? Kalo yer pun bley dapat...maunyer kene 10-20 tahun lagik kot...!

wan mor ting....Akak gaban ni kan tengah dok promosi hasil tangan skrg ni kan....HAARUUSSS! la ade gambor makanan skit!



*he....kulit akak yang baru ni akan kekal sehingga la akak jemu atau mungkin jugak akak dh lawa lebih dari awek kt atas tu...! tak kuasa mak, nyah!

3 comments:

chugie said...

cantik! aku suke kulit baru ni.. hehehe

Ayumi Resources said...

berselera tau masuk blog nie.. ada buah2an

chugie said...

gaban, nape x leh nak letak komen dlm entry ko?? komen box pun tarak ni!