Friday, August 7, 2009

KHADIJAH

Ini la wajah terkini Khadijah.




Khadijah sekarang dah pandai :



Meniarap (start masa umur 2 bulan setengah)

Pusing-pusing atas tilam

Bergolek-golek (selalu je ilang...keluar dari tilam)

Main-main dengan orang kat sekelilingnya

Ngamok kalau susunya lambat disediakan (sekarang kurang maunya pada susu segar)




TAPI....



Khadijah juga dah tak pandai :



Duduk diam (kaki tangan dia sibuk ngalahkan polis trafik jaga jalan jem)

Baring sorang-sorang (kalau takde orang yang dia nampak mula la ngamuk)

Baring kat bawah (maksudnya...nak kena riba jerr)

*Khadijah...Khadijah....


4 comments:

frida said...

aduhh....comel rasa nak cubit2 pipi dia tuh. ni mesti bau ucuk acam milky-milky khadijah ni... gomol best nih!

gaban said...

frida...kadang-kadang rasa macam nak hempap pun ada

DYLA said...

khadijah ada kegemaran yg sama la ngan inas.. inas pun suka wat mcm tu dulu..

frida said...

hahaha... ko memangla seorang Gaban tau!