Wednesday, July 29, 2009

BEST vs TAK BEST




Bestnye kelmarin....

Abah amik cuti untuk bawak Khadijah dan Aisyah jalan-jalan....

Kami pegi Mc D...makan-makan, main taman....

Lepas tu pegi IOI mall, naik kuda. Pusing-pusing....

Lepas tu lagi...pegi kedai mamak...makan roti canai....

Enjoy sangat....

Tak Bestnya semalam....

Abah kena outstation....Jauh....

Abah kata Indonesia. Aisyah dengan Khadijah tak tau pun kat mana....

Tapi mama dah tarik muka...

Pagi-pagi kawan Abah dah datang amik kat umah....Abah kata Abah pegi kejap je...

Abah buat keje laju-laju...biar cepat siap.....

Abah.....

Sapa nak main kawin-kawin dengan Aisyah....?

Sapa nak main superman-superman dengan Khadijah....?

Huh! aku dah agak dah. Kalau bawak gi jejalan tu...mesti esoknya kene gi outstation nyer!

*Dah la tu anak-anak....kang takde minyak masak plak kita kalo kilang sawit tu tak dibaiki! Huh!

3 comments:

DYLA said...

gaban,
comelnya anak2 ko ni gaban... si khadijah tu aku bekenan la....

gaban said...

Dyla...bekenan nak buat menantu x mungkin, inas pompuan gak. buat madu nak? hwa!hwa!

frida said...

ko ni gaban...
hehehe

reserve la kat org lain...